Baterie Kavan Li-Pol 4500mAh 60C 22.2V

Kód: KAV33.6072
2 990 Kč 2 471 Kč bez DPH
Skladem

Špičková Li-Po akumulátorová sada pro nejnáročnější aplikace, s vysokou zatížitelností 60/120C, nabíjení až 2C. Šestičlánek 6s1p 22,2 V 4500 mAh, rozměry: 155x45x40 mm, hmotnost: 628 g, servisní konektor JST-XH.

Detailní informace

30.000
Přes 30 000 zákazníků
Za 16let fungování Eshopu máme přes 30.000 spokojených zákazníků nejen z České Republiky ale i Slovenské republiky.
Pravidelné akce a slevy
Akce a slevy
Pravidelně pořádáme akce a slevy na zboží. Aby vám neunikla žádná akce nebo sleva přihlaste se k odběru novinek.

Detailní popis produktu

Špičkové šestičlánkové lithium-polymerové akumulátory KAVAN 60/120C napumpují do žil vašich modelů novou čerstvou energii! Díky pokročilé technologii uplatňované při výrobě zaručují extrémně vysokou proudovou zatížitelnost při vybíjení, umožňují rychlé nabíjení při dlouhé životnosti a příznivé pořizovací ceně.

Akumulátory KAVAN mají standardní vybíjecí proud 60C, špičkový až 120C a možnost rychlého nabíjení (1–2C). Jsou speciálně určené pro vysokovýkonné akrobatické speciály a makety, modely poháněné dmychadly se střídavými elektromotory a RC vrtulníky pro 3D i klasické létání. Vysoká proudová zatížitelnost zaručuje maximální využití výkonu motoru a dovoluje razantní styl létání při zachování velmi dobré dlouhodobé životnosti.

Akumulátory KAVAN nenabíjejte proudem větším než 2C, pro normální provoz doporučujeme požívat proudy v rozmezí 1–2C. Doporučujeme používat balancer při každém nabíjení. Akumulátory KAVAN nevyžadují úvodní formování, ale hodláte-li sady nabíjet proudem větším než 1C, doporučujeme pro první tři nabíjecí cykly nepřekročit proud 1C. Před nabíjením je není třeba vybíjet – např. můžete bezpečně nabíjet akumulátory vybité na 50 %.

Sada je dodávána v provedení „Air Pack“ určeném především pro pohon modelů letadel a vrtulníků. Je opatřena silikonovými silovými (nabíjecími) kabely s průřezem dimenzovaným s ohledem na předpokládané proudové zatížení (bez konektorů). Servisní konektor je standardního typu systému JST-XH – jejich výhodou jsou malé rozměry a hmotnost (což zvláště ocení uživatelé sad malých kapacit), mají jednoduché zapojení vývodů a dokonce je možno je zapojovat přímo do zásuvek balancerů na nabíječích RAYTRONIC, SkyRC a dalších bez použití jakéhokoliv adaptéru.

Sada obsahuje: Akumulátor KAVAN 60/120C, návod.

Kapacita [mAh] 4500
Napětí [V] 22.2
Nabíjecí proud [A] 4.5 - 9
Max. nabíjecí proud [A] 9
Vybíjecí proud [A] 270
Max. vybíjecí proud [A] 540
Energie [Wh] 99.9
Délka [mm] 155
Šířka [mm] 45
Výška [mm] 40
Hmotnost [g] 628

Doplňkové parametry

Kategorie: bez konektoru
Konektor: Bez konektoru
Typ baterie: Li-Pol 22.2V (6S)
Kapacita: 4000 - 5000mAh
Vybíjecí proud: 60 - 70C

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

V roce 1965 se Franz Kavan, tehdy konstruktér a výrobce kuličkových per, vydal s přítelem na setkání modelářů letadel. Fascinace letectvím a odborné debaty o neustálém zdokonalování modelů ho okamžitě pohltily. Z jedné takové diskuse vyplynul jeho první modelářský výtvor – vylepšené táhlo pro regulaci otáček motoru. Nicméně, kvůli nedostatečné spolehlivosti testovaného motoru se Kavan zaměřil na vývoj nového karburátoru, který prezentoval o rok později na světovém šampionátu na Korsice s motorem Super Tigre 60. Jeho inovativní karburátor si rychle získal světovou slávu. Franz Kavan se záhy stal nadšeným a zručným pilotem modelů letadel a jeho touha po lepším vybavení vedla k řadě inovací. V roce 1972 uvedl na trh první RC vrtulník, kterým byl legendární model Bell Jet Ranger. Jeho vývoj zahrnoval testy v aerodynamickém tunelu na německé Technické univerzitě v Braunschweigu a spolupráci s konstruktéry společnosti Bell Helicopter. Model se proslavil svou autentičností, vynikajícími letovými vlastnostmi a důrazem na detaily, což bylo charakteristické pro všechny výrobky značky KAVAN. Sortiment firmy se postupně rozrůstal o nové příslušenství a modely pro pomalejší létání a park-flyery, včetně doplňků. Po smrti Franze Kavana v roce 1992 převzala vedení firmy jeho nejmladší dcera Andrea spolu s manželem Davidem Martinem. V roce 2003 pak společnost KAVAN zakoupila americká firma SIG Manufacturing Company, Inc., ve které David Martin nadále působí ve vedení. Partnerství s SIG přineslo do Evropy výtečné stavebnice, ale v novém tisíciletí se trh s modelářstvím měnil a společnosti se rozhodly hledat nové cesty. Pod novým vedením firma pokračovala v dodávkách kvalitních produktů, které si modeláři po celém světě oblíbili. S časem však nový majitel upravil své plány, částečně kvůli očekávání vyšších zisků, částečně kvůli změnám na trhu. V roce 2019 se na scénu vrátila česká firma PELIKAN DANIEL, která byla dlouholetým distributorem výrobků KAVAN a SIG. Díky naší zkušenosti s distribucí značek jako Hitec, O.S. Engines a Futaba jsme byli přesvědčeni, že můžeme navázat na Kavanovu tradici a nabídnout kvalitní stavebnice, elektroniku, příslušenství, materiály a lepidla – vše, co modelářské srdce může potřebovat. V roce 2020 jsme se zaměřili na restart firmy, přičemž montážní a balicí kapacity byly přesunuty do Pardubic, zatímco výroba a dodavatelé zůstali v Německu, České republice a dalších evropských zemích. K obnovenému sortimentu KAVAN jsme přidali nové stavebnice a příslušenství. Naším cílem je udržet většinu produktů výrobně umístěnou v Evropě, která je domovem vášnivých modelářů a má bohatou tradici v oboru, a současně nabídnout pečlivě vybrané výrobky z celého světa. Naše odhodlání je neochvějné – chceme, aby KAVAN zůstal vaším důvěryhodným partnerem pro prvotřídní modelářské potřeby, po kterých s radostí sáhnete při svém koníčku.