Italeri Lancia Delta HF Integrale (1:12)

Kód: IT-4709
5 659 Kč 4 677 Kč bez DPH
Skladem (1 ks)

Italeri plastikový model auta Lancia Delta HF Integrale v měřítku 1:12 ke slepení. Nové detailní formy, délka 326 mm, stavební obtížnost 5.

Detailní informace

30.000
Přes 30 000 zákazníků
Za 16let fungování Eshopu máme přes 30.000 spokojených zákazníků nejen z České Republiky ale i Slovenské republiky.
Pravidelné akce a slevy
Akce a slevy
Pravidelně pořádáme akce a slevy na zboží. Aby vám neunikla žádná akce nebo sleva přihlaste se k odběru novinek.

Detailní popis produktu

Plastikový model Italeri 4709 – legendární auta Lancia Delta HF Integrale v měřítku 1:12 ke slepení. Nové detailní formy, model má délku 326 mm, stavební obtížnost 5.

  • Kompletně nové formy zpracované do nejmenších detailů.
  • Dva archy s obtisky.
  • Fotoleptané pražce
  • Velké množství chromovaných dílů.
  • Sada příslušenství s hadicemi, šrouby a pružinami.
  • Přední a zadní otevírací kapota.
  • Otevírací přední dveře.
  • Vysoce detailní interiéry
  • Věrná reprodukce motorového prostoru.
  • Funkční odpružení.
  • Gumové pneumatiky.
  • Volant
Informace o předloze

Lancia Delta HF s pohonem čtyř kol je považována za jednu z ikon v dějinách rallyových závodů. Vyráběla se v druhé polovině 80. let a mistrovství světa v rallye se účastnila od roku 1987 do roku 1988, během kterých získala dva mistrovské tituly a v řadě důležitých závodů dosáhla na vynikající výsledky, například v Rallye Monte Carlo nebo Rallye San Remo. Lancia Delta Integrale byla nástupcem modelu HF. Představena byla v roce 1988 a mistrovství světa v rallye zcela ovládla, do roku 1993 se jí podařilo vyhrát několik pohárů konstruktérů a působivý počet dílčích vítězství. Nový model se od předchozího lišil v řadě estetických detailů, díky kterým vypadal ještě svalnatější a agresivnější, jako byly větší blatníky a nově tvarované otvory sání na kapotě motoru. Zlepšilo se ale i řízení a výkon motoru. Přeplňovaný motor o objemu 1995 cm3 posílil na 185 koní. Lancia Delta Integrale byl vůz, který mezi 80. a začátkem 90. let ve světovém šampionátu v rallye dominoval a dovedl k vítězství řadu slavných pilotů, jako byl například Miki Biasion nebo Juha Kankkunen.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: