Stejnosměrný motor HPI Firebolt 15T (1146)

Kód: HPI1146
399 Kč 330 Kč bez DPH
Skladem

Kvalitní značkový 15ti závitový stejnosměrný motor od firmy HPI Racing uložený v kluzných ložiscích. Díky své standartní velikosti 540 je vhodný pro všechny modely 1:10 (on road, monster, truggy, short course, buggy) Průměr hřídelky je 3.17mm. Motor je už továrně opatřen kabely pro zapojení.

30.000
Přes 30 000 zákazníků
Za 16let fungování Eshopu máme přes 30.000 spokojených zákazníků nejen z České Republiky ale i Slovenské republiky.
Pravidelné akce a slevy
Akce a slevy
Pravidelně pořádáme akce a slevy na zboží. Aby vám neunikla žádná akce nebo sleva přihlaste se k odběru novinek.

Detailní popis produktu

Popis produktu není dostupný

5
1x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x
Nevyplňujte toto pole:
5
PP Avatar autora | 30.8.2018
spokojen, doporučuji
Nevyplňujte toto pole:
Avatar autora 13.1.2017 13:27
Chci se zeptat jestli k tomuto motoru můžu použít 8,4V nihm baterii... Můj regulátor by to zvládl ale nevím jak to je u motoru kdy tady je maximální 7,4V
Odpovědět
H Avatar autora Re: 14.1.2017 10:12
Ano muzete pouzit i baterii 8.4V
Avatar autora himoto beetle truck 1:10 20.7.2015 11:32
Potřebuju nový motor, ale nevím jestli je lepší tento nebo HIMOTO MOTOR RC540 26T. Poraďte mi prosím.
Odpovědět
D Avatar autora Chtel jsem se zeptat kolik ma RPM ? kolik bere A? Predem dekuji 17.5.2015 21:42
Chtel jsem se zeptat kolik ma RPM ? kolik bere A? Predem dekuji
Odpovědět
Avatar autora 1:10 HPI E10 Drift RTR (2013 Ford Mustang Gittin Jr.) 24.4.2015 00:10
Dobry den chci se zeptat mam tento model auta a v zakladu ma Vysokootáčkový stejnosměrný motor HPI Saturn 27T velikosti 540 no a chci se zeptat jaky je rozdil mezi 27t,20t a tady timto ?cetl sem na vasi strance u motoru 20t komentar ze 20t bude rychlejsi jak 26t takze pokud to chapu dobre bude tento 15t TOP ? dekuji za odoved
Odpovědět
H Avatar autora Re: 1:10 HPI E10 Drift RTR (2013 Ford Mustang Gittin Jr.) 24.4.2015 12:06
míň závitů T = větší otáčky a větší výkon = menší kroutící moment více závitů T = menší otáčky a menší výkon = větší krouťák tedy: čím menší otáčky, tím větší "průchodnost terenem" - při stejném zpřevodování. Ovsem je potreba si davat pozor na to od kolika zavitu T podporuje vas regulator motory